lottemeulman.reismee.nl

Korte update

Dag lieve mensen!

Even een korte update. Ik heb nog geen internet, alleen maar dat van mijn ganggenootje, vandaar dat de updates op zich laten wachten. Bij deze wil ik even laten weten dat alles goed gaat hier. Morgen begint mijn cursus en dan ga ik de Erasmuswereld ontdekken. Als ik internet heb, komen de langere verhalen!

Henriëtte

Ha! Eerst! Likje en succes morgen!

Sanne

Ooooh je bent zo eenzaam=P
Succes morgen en we horen van je;)
Liefs je zus

Moniek

Lotje, snel skypen wanneer je internet hebt!
Veel succes vandaag en Erasmus hoog,

dikke knuffel etc.

Tessa

Lot, het duurde even voor ik je blog weer herinnerde, maar heb toch aan je gedacht dit weekend. Ook ik kon, zoals je weet, het woord 'koudwatervrees' niet meer horen. Ik ben blij dat je eerste stapjes nu gezet zijn en dat je kunt beginnen met het grote genieten. Ben benieuwd naar je eerste indrukken, dus kom maar door met die updates wanneer het internet beschikbaar is!

Liefs

Merel

Lotje!
Hoe gaat het daar? Je hebt vast een heel gezellig paasweekend gehad ;) !
Ik hoop dat je snel internet hebt, zodat we wat uitgebreider kunnen babbelen.
xliefs
p.s. Heb je nu al Sauerkraut met Bratwurst gegeten?

mama

Hallo Lotte,

Hoe was je eerste dag van de cursus? Spreek je nu al een aardig mondje Duits, of gaat dit niet zo snel?
Is het een grote groep cursisten?
We zijn erg benieuwd.
Hier in Nederland is het sinds gisteren nog steeds koud met natte sneeuwbuien. Bij jou dan?
Boris ligt lekker op de bank en Dikkie Dik slaapt voor het eerst 's avonds ook in zijn mandje voor de verwarming, dus is niet buiten.
We hopen dat je snel kunt internetten, kunnen we je verslagen lezen. Bellen kan natuurlijk voor die tijd.

Dag Lotte, het ga je goed.

Liefs mama

Leonie

hey Lottie!!
heerlijk! t gaat beginnen! zodra de internet installaties en satellieten op t dak staan moet er geskyped worden! holadiejee!
love u long time!
Koude kus uut 't Neurden!
smak!

Jurjen

He Lotte, heel veel plezier daar hè!

Thijs

Ha die meul!
Jammer jammer dat je nog geen internet hebt. Moeten we nog een tijdje wachten op je eerste ervaringen.. Zorg iig dat je komend weekend wél internet hebt, dan kun je online het kampioensfeest van onze Eindhovense helden nog ff aanschouwen.. ;)

kuss