lottemeulman.reismee.nl

Ziek :(

Helaas heb ik van mijn drie afscheidsmomenten maar één moment mee kunnen pakken, typisch geval van slecht geregeld. Geveld door een keelprobleem kon ik donderdagavond nog net tot half 1 uithouden, al was het met koorts. Vrijdagavond was niet beter en vandaag gaat het gelukkig weer wat beter, maar ik wil geen risico's nemen... Helaas, geen avondje boerenstappen in Zaal Dijk dus. Want in een nachttrein zitten met koorts, dat is pas slecht geregeld.

Via deze weg wil ik in ieder geval nu al iedereen bedanken voor de prachtige cadeautjes / lieve smsjes / goede raad, nu weet ik dat het helemaal goed gaat komen! Een beetje koudwatervrees is niet erg (mn huisgenootjes kunnen het woord al niet meer horen), nu volle bak er tegenaan! Een extra steuntje in de rug bij het afscheid is in ieder geval al dat Roel vandaag alvast de verrassing verklapte dat hij met mijn verjaardag (10 april) naar Tübingen komt. En mijn ouders komen het weekend erna! Dus jeetje, waar maak ik me druk om?!

Reacties

Reacties

Leonie

Hey Lotski!
Ziek? meenjenie! slecht geregeld, had je de medicijnman niet even kunnen regelen (eeehh..) zodat je wat beter zou zijn?
Straks in de nachttrein! jeetje, spannennnddd!!
XXXX!!, tot skypes

Loes en Jan

Snel beter worden, Lotte! Het komt allemaal wel goed. Het is wel spannend maar ook een enorme uitdaging die je aangaat.
Geweldig dat je dit gaat doen.
Fijn dat Roel naar je toekomt met je verjaardag!!!!
Veel liefs en een goede reis, woensdag.

x
Loes en Jan

Henriëtte

Waaaat, 10 april. Moet ik dan de eer hoog houden op de Bijzondere ALV? Ik heb trouwens jouw keelontsteking overgenomen vrijdag. Doet auw! Ik leef met je mee dus! Maar snel ff aansterken voor woensdag! Liefs! Jet

Moniek

He lotje,

ook ik wil je even heel veel sterkte wensen met je keel, veel geluk (niet verkeerd overstappen of te lang slapen in de nachttrein) en heel veel plezier. De tijd gaat zoooo snel en dan is Roel en je paps en mam weer bij je!! En je gaat het echt geweldig vinden. Gezonde spanning is altijd goed. Dus heel veel succes woensdag en spreek je daarna snel op skype: Wil ook jouw optrekje en alles zien!!! Meis, snel beter worden, zodat je weer DE Lot kan zijn,

dikke lik

plien

haa lotte!!
jammer dat je ziek was geworden tijdens je afscheidsfeestje(s). heel veel beterschap!!! ik kon er niet bij bij, dus wens ik je via deze weg ontzettend veel plezier en heel veel succes daar in duitsland!!!
veel liefs
plien

Roel

Hoi lief,

ik kon het niet laten, zou nu eigenlijk moeten slapen in mijn heerlijke ]\hotelkamer in Helsinki, maar moest toch nog even internetten op mijn fatscreen TV. Heb vanavond heel gezellig biertjes gedronken met Mo op kosten van Nokia. Zal vandaag zorgen dat ik op tijd in Arnhem ben zodat ik je uit kan zwaaien. Het is hier gewoonweg fantastisch. ik ga je wel missen trouwens..

kus!

Marieke

Lotjepotje! Veel succes vandaag, even lekker janken en dan is t uit je systeem, dan kun je lekker gaan genieten (been there done that ;-) Ik hoop dat je inmiddels weer beter bent, komt helemaal goed!
Ben benieuwd naar je verhalen! dikke kus, Marieke

Ellen

duuuuurt lang ;)

Sanne

waah Lotte!
zit je daar nu helemaal alleen:( Ook nog zonder internet... Tis toch wat.
Je hebt toch wel een paasontbijtje voor jezelf gekocht he? Het paasontbijt hier was heerlijk=P
Met mijn keel gaat het trouwens ook weer beter;)
Trouwens..ik ben idd vet jaloers. Een ipod van Roel?!
Daar moet je je tot dinsdag wel mee kunnen vermaken!
Hopelijk binnenkort tot op skype en je moet wel een keer snel foto's uploaden he!

Liefs je zus

Tamara

Hey die Lot,

Hoe is het nou daar in het grote buitenland?? Hier in het altijd gezellige Lemelerveld hebben we net pasen overleeft. Bij Jansen mist iedereen jou....
Leuke anakdote; gister tijdens een buffet nam een (dronken) kerel, een volle bak pistache ijs mee naar zijn tafel, om het daar als een ijsje leeg op te likken. Je hebt dus echt iets gemist!!!

Heel veel plezier nog en de groetjes van alle people van Jansen.

Tam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!