lottemeulman.reismee.nl

Treinkaartje geboekt!

Even een kleine update: de datum van vertrek is bekend... Op woensdag 19 maart vertrek ik om 21.39 uur met de nachttrein van Arnhem naar Stuttgart. Daar pak ik donderdagochtend (heel, heel vroeg) de trein naar Tübingen, om daar in alle vroegte op zoek te gaan naar een plek om warm te blijven totdat de Housing Office opengaat. Spannend!

Eerst is daar dan nog het afscheid. Voor alle Groningers bevind ik mij op donderdag 13 maart in 't Paard van Troje om een afscheidsbiertje te doen. Voor alle buddies van thuis drink ik mijn laatste Raaltese biertje op vrijdag 14 maart in De Gouverneur. Zaterdagavond neem ik echt waardig afscheid van het boerenleven met een avondje Zaal Dijk.

En voor iedereen die mij wil uitzwaaien: 19 maart, 21.36 uur, station Arnhem!

Reacties

Reacties

Ellen

Yes, het allerrrrreerste berichtje!! :D
Ik ben erbij hoor: 19 maart, 21.36 uur, station Arnhem!! :)
naja, zo leuk is dat ook weer niet...maar ik gun het je hoor! :p
Ik zal in ieder geval langskomen in Tübbingen, hoe dan ook! Maar eerst nog een paar weekendjes naar de gouv en zaal Dijk, alwaar ik al mijn Nijmeegse buddies meeneem voor je zoveelste afscheid! ;)

kus Ellen

Loes en Jan (Nijmegen)

Dag Lotte,

Leuk, deze mogelijkheid om je belevenissen te lezen!
Nu eerst druk afscheid nemen. Jammer dat een bezoekje aan Nijmegen er niet meer in zal zitten.
Maar we denken aan je en zullen regelmatig een berichtje achterlaten.
Liefs, Loes & Jan

Henriëtte

Jeutje mineutje! Arnhem... Dat is een end weg :-P
Ik ga je missen drol! Trouwens, reismee.nl is dat niet een slap aftreksel van die ene site (jeweetwel), of is dit echt beter... Maar van jou ben ik het gewend, al met je rare kamerverhuursite, hehe! Dikke kus!

Wietske

Wat is dit inderdaad voor een hippe waarbenjij.nu?! Gelukkig vier je je vertrek nog een aantal keer in het Hollandse en ik doe mijn best er de dertiende bij te zijn in het Paard.

Laiverd, nog eventjes en dan mag jij ook je vriendinnetjes achterna in het buitenland!

1000 liefde!

Nanne

Lieve lot,
maak er een mooi tijd van in Tübingen!! schijnt een geweldige stad te zijn vol gezellige studenten, daar weet jij vast wel raad mee..!
dikke kus

Marieke

Lotte, heb je nu gewoon 3 afscheidsmomenten ingepland! Goed bezig! veel plezier en komt allemaal goed! x Marieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!